Trening za večjo poslovno učinkovitost storitev v turizmu

Spoštovani.

Ponudnike in zaposlene v gostinstvu in turizmu vabimo k prijavi in udeležbi na brezplačnem seminarju. Spremljate ga lahko preko spleta ali se ga udeležite v živo v prostorih Razvojnega centra Novo mesto.

Zagotavljanje standardov kakovosti na vseh nivojih na poti do odličnosti izvajalcev storitev v turizmu. Turizem je čedalje bolj hitro rastoča in pomembnejša gospodarska panoga. Zagotavljati odličnost storitve je zahtevna in vseobsegajoča naloga vsakega izvajalca turistične storitve.

Standardi kakovosti so že samoumevni in osnova vsake turistične dejavnosti tako v nastanitvenih in prehrambnih obratih, organizatorjih raznih prireditev, ogledov, izletov kulturnih in drugih prireditev. Znanje in kompetence vseh izvajalcev storitev v turizmu nas popeljejo po poti odličnosti do poslovnega uspeha. Za doseganje poslovnega uspeha pa se je potrebno nenehno prilagajati potrebam gostov in iskati inovativne rešitve za zagotavljanje zadovoljstva vsakega gosta.

Prijavnica: povezava